21 de juliol 2009

No tanquem per vacances!

Guiats per la nostra fèrria ètica de treball i vocació de servei...

Aquest any tampoc tanquem per vacances! La botiga està oberta en l'horari habitual!


Algunes recomanacions interessants i interessades per als que sí que teniu vacances:

- Per als que aneu a passar l'estiu al poble: aprofiteu aquestes llargues tardes d'estiu per fer tots aquells collarets i arracades que teniu pendents de fa mesos. I a la nit, a lluir-los de Festa Major!!

- Per als que aneu a passar l'estiu a casa d'un amic: porteu-li una peça de bijuteria feta per vosaltres mateixos i regaleu-li. Segur que triomfa i us deixa quedar més dies!

- Per als que teniu nens: feu un taller de bijuteria bàsica i entreteniu-los tot el matí. Però us aviso que no em faig responsable que totes les boletes acabin a terra!

- Si aneu a països exòtics, aprofiteu per buscar peces curioses als mercats locals. En els llocs més insospitats es poden trobar autèntiques meravelles.

-Si no us moveu de la ciutat, no us desanimeu, que a Marudama tenim obert. Feu una festa-taller de bijuteria amb les vostres amigues i amics i poseu-vos tots a fer collarets entre mojito i mojito!

Ja veieu, aquí tenim solucions per a tot. Però sobretot el que volem és desitjar-vos un molt bon estiu!!!

1 comentari:

Sofía, Herminia e Joe ha dit...

Hola!
sóc una clienta teva. Un dia et vaig preguntar per exposar els meus collarets a la teva botiga...no sé si t'enracordaràs. Et deixo el link del meu blog que he creat aquesta setmana. Aniré penjant les fotos que tinc de les meves petites creacions. Una salutació i a vuere que en penses!
Petons
Sofía Archer